Семестр 2
Семестр 3
Семестр 4
Семестр 5
Семестр 6
Семестр 7
Семестр 8
Семестр 9
Семестр 10
Семестр 11
111 - Математика
113 - Прикладна математика
124 - Системний аналіз
122 - Комп'ютерні науки
014 - Середня освіта (математика)
014 - Середня освіта (інформатика)
Дисципліни на інших факультетах
Вступ на навчання
1.1. Мета викладання дисципліни полягає у забезпеченні ґрунтовного засвоєння теоретичних і практичних розділів курсу алгебри і геометрії, сприяти формуванню навичок у застосуванні методів алгебри та геометрії, зокрема, лінійної алгебри, векторної алгебри, аналітичної геометрії тощо. Для досягнення мети передбачається вивчення таких основних розділів:
Визначники. Матриці. Системи лінійних рівнянь. Векторна алгебра. Елементи аналітичної геометрії. Комплексні числа. Многочлени. Векторні простори. Структура лінійного відображення. Оператори. Лінійні та квадратичні форми. Унітарні та евклідові простори.
1.2. Завдання вивчення дисципліни: навчити студентів вільно оперувати основними поняттями та твердженнями з лінійної алгебри та аналітичної геометрії, розв’язувати практичні завдання з використанням отриманих знань.
Математичний аналіз (1 семестр)
- Teacher: Фотій Олена Георгіївна
- Teacher: Маслюченко Володимир Кирилович
Математичний аналіз (1 семестр)- Математичний аналіз (1 семестр - інформатика)
Програмування
- Teacher: Черевко Ігор Михайлович
- Teacher: Караванова Тетяна Петрівна
- Teacher: Піддубна Лариса Андріївна
- Teacher: Скутар Ігор Дмитрович
- Teacher: Мартинюк Ольга Василівна
- Teacher: Дорош Андрій Богданович
- Teacher: Данилюк Іван Михайлович
”...програміст зобов’язаний володіти здібністю першокласного математика до абстракції та логічного мислення у сукупності з едісонівським талантом споруджувати все що завгодно з нуля і одиниці, він повинен поєднувати в собі акуратність банківського клерка з проникливістю розвідника, фантазією автора детективних романів з тверезою практичністю бізнесмена, а, крім того, мати смак до колективної праці...”
Академік А.П.Єршов
Поняття "алгоритмізація" та "програмування" тісно пов'язані між собою. Розв'язуючи будь-яку алгоритмічну задачу спочатку розробляється алгоритм цієї задачі, тобтобудується інформаційна таматематична моделі, а вже після цього розроблений алгоритм представляється обраною мовою програмування.
Отже, можна вважати, що побудова алгоритму є первинним кроком на шляху комп'ютерного розв'язання задачі, а реалізація його мовою програмування - вторинним кроком.
Метою даного курса є ознайомлення студентів з базовими алгоритмічними структурами, типами алгоритмів, найпростішими структурами даних, методами побудови алгоритмів, представлення розроблених алгоритмів мовою програмування С, вироблення навичок написання оптимальних програм щодо їх часової ефективноті, аналізу коректності кодів програм щодо ефективного використання можливостей мови програмування С та тестування розроблених алгоритмів.
Програмування (СО(М,І),Математики
- Teacher: Фратавчан Тоня Михайлівна
- Teacher: Піддубна Лариса Андріївна
- Teacher: Лукашів Тарас Олегович