Потокові курси
111 - Математика
113 - Прикладна математика
124 - Системний аналіз
2 курс
3 курс
4 курс
5 курс
Сортування курсів
014 - Середня освіта (математика)
014 - Середня освіта (інформатика)
Дисципліни на інших факультетах
Вступ на навчання
Предмети, які читаються студентам 1 курсу напряму інформатики
Літня практика. 1 курс
- Teacher: Матвій Олександр Васильович
- Teacher: Перцов Андрій Сергійович
- Teacher: Дорош Андрій Богданович
- Teacher: Юрченко Ігор Валерiйович
- Teacher: Івасюк Галина Петрівна
- Teacher: Караванова Тетяна Петрівна
- Teacher: Іліка Світлана Анатоліївна
- Teacher: Фратавчан Тоня Михайлівна
Навчальна практика студентів є складовою частиною навчального процесу і проводиться з метою закріплення й поглиблення теоретичних знань, набуття навичок і досвіду самостійної практичної роботи на персональному комп’ютері.
Програма практики студентів математичних спеціальностей передбачає проведення практики на 1 курсі (2 тижні після 2-го навчального семестру). Практика проходить у комп’ютерних класах навчального закладу у формі виконання на комп’ютері певної кількості індивідуальних завдань відповідно до варіанту.
Для студентів факультету прикладної математики ЧНУ напряму підготовки «Інформатика».
Теорія алгоритмів. Необчислювальні алгоритми (15)
- Teacher: Караванова Тетяна Петрівна
- Teacher: Мартинюк Ольга Василівна
- Teacher: Івасюк Галина Петрівна
- Teacher: Черевко Ігор Михайлович
- Teacher: Дорош Андрій Богданович
Коректний підбір структур даних є надзвичайно важливим для ефективного функціонування відповідних алгоритмів їх обробки. Фахово побудовані структури даних дозволяють оптимізувати використання машинного часу та пам'яті комп'ютера для виконання найкритичніших операцій.
Відома формула «Програма = Алгоритми + Структури даних» дуже точно виражає необхідність відповідального ставлення до такого підбору. Тому іноді навіть не обраний алгоритм для обробки масиву даних визначає вибір тїєї чи іншої структури даних для їх збереження, а навпаки.
Переважно дані, що обробляються, мають форму чисел, літер, текстів, символів та більш складних структур типу послідовностей, списків і дерев.Перші алгоритми були розроблені для розв’язування числових завдань. Сьогодні так само важливі і нечислові алгоритми: вони розроблені для таких завдань, як, наприклад, пошук в тексті заданого слова, планування подій, сортування даних в зазначеному порядку тощо. З цього, однак, зовсім не випливає, що вивчення математичних алгоритмів не актуальне. Навпаки, точні, математичні методи необхідні під час пошуку найкращих розв’язків нечислових завдань для доведення їх коректності.
Навряд чи коли-небудь з'явиться загальна теорія вибору структур даних. Найкраще, що можна зробити, - це розібратися у всіх базових "цеглинах" і в зібраних з них структурах. Здатність докласти ці знання до конструювання великих систем - це перш за все справа інженерної майстерності та практики.
У даному курсі розглядаються як базові структури даних, так і структури даних, що розробляються користувачем. Для вироблення навичок коректного використання структур даних з метою оптимізації розроблених алгоритмів.