Семестр 1
Семестр 2
Семестр 3
Семестр 4
Семестр 5
Семестр 6
Семестр 7
Семестр 9
Семестр 10
Семестр 11
111 - Математика
113 - Прикладна математика
124 - Системний аналіз
122 - Комп'ютерні науки
014 - Середня освіта (математика)
014 - Середня освіта (інформатика)
Дисципліни на інших факультетах
Вступ на навчання
Курсова робота 4 курс
- Teacher: Піддубна Лариса Андріївна
- Teacher: Іліка Світлана Анатоліївна
- Teacher: Готинчан Тетяна Іванівна
- Teacher: Дорошенко Ірина Вікторівна
- Teacher: Кушнірчук Василь Йсопович
- Teacher: Матвій Олександр Васильович
- Teacher: Перцов Андрій Сергійович
- Teacher: Юрченко Ігор Валерiйович
- Teacher: Івасюк Галина Петрівна
- Teacher: Горбатенко Микола Юрійович
- Teacher: Дорош Андрій Богданович
- Teacher: Клевчук Іван Іванович
- Teacher: Лукашів Тарас Олегович
- Teacher: Пасічник Галина Савеліївна
- Teacher: Фратавчан Тоня Михайлівна
Державний екзамен зі спеціальності
- Teacher: Курінна Світлана Іллівна
- Teacher: Івасюк Галина Петрівна
- Teacher: Філіпчук Микола Петрович
- Teacher: Сопронюк Тетяна Миколаїівна
- Teacher: Бігун Ярослав Йосипович
- Teacher: Матвій Олександр Васильович
Аналіз даних
- Teacher: Іліка Світлана Анатоліївна
- Teacher: Черевко Ігор Михайлович
- Teacher: Фонарюк Наталія Іллівна
Задачі аналізу емпіричних даних займають центральне місце при проведенні експериментальних досліджень в будь-якій області знань. Аналіз даних складає алгоритмічну основу автоматизованих систем (САПР, АСУП, АСУТП та ін.). Метою та завданнями дисципліни є систематичне вивчення задач, що пов’язані із етапами обробки даних, побудовою та оцінкою математичних моделей експериментальних даних, застосування сучасних ППП обробки статистичних даних на комп’ютері.
У результаті вивчення курсу студент має набути таких компетенцій: знання про основні теоретичні і практичні принципи, форми, методи, прийоми прогнозування із застосуванням ЕОМ; уміння застосовувати статистичні методи при моделюванні на ЕОМ різноманітних прикладних процесів та аналізі експериментальних даних.
Вивчення курсу здійснюється за двома змістовими модулями