Моделювання соціальних, економічних та екологічних процесів
(МСЕЕП)
Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни “__Моделювання соціальних, економічних та екологічних процесів__” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки _______магістр___________ напряму __8.040302 – інформатика__(спеціальності)__ 8.04030203 – соціальна інформатика”.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є ___математичні моделі соціальних, економічних, екологічних процесів та методи їх дослідження
Міждисциплінарні зв’язки: __Основи математичного моделювання та системного аналізу, Математичне моделювання природничих процесів, Системи та методи прийняття рішень_____________________________________________________________
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Моделі прийняття рішень у ринковій економіці та страхуванні.
2. Моделі демографії, екологічних процесів й організації рекламної кампанії.
1. Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою викладання навчальної дисципліни “ Моделювання соціальних, економічних та екологічних процесів ” є вивчення сучасних математичних моделей соціально-економічної сфери, підприємництва, екологічних процесів та методів їх дослідження.
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни “ Моделювання соціальних, економічних та екологічних процесів ” є вивчення сучасних математичних моделей соціально-економічної сфери, підприємництва, екологічних процесів та методів їх дослідження; побудова розв’язків та їх аналіз._
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати : оптимізаційні моделі підтримки прийняття рішень у ринковій економіці, рекламної кампанії та страхування, моделі екологічних процесів
вміти : досліджувати вище зазначенні моделі та робити висновки.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться __162__ години/__4,5__ кредитів ECTS.
- Teacher: Готинчан Тетяна Іванівна